tisdag, maj 23, 2006

Äntligen!!!

Öppnade brevlådan och tittade som hastigt igenom alla kuverten som låg där. Jag brukar alltid tittada på vem av oss det är till och därefter varifrån det kommer. Och plötsligt - där i mitten var ett vitt kuvert med mitt namn och man såg igenom fönstret att brevet inuti var orange. Nämen, tänkte jag och sneglade till motsatta sidan.

Och där står det Sahlgrenska!!!

Jag blev så otroligt glad att jag började stortjuta där ute. Löjligt kanske, men det är en sådan lättnad så ni kan inte ana!!!

Jag var helt oförberedd - jag har hela tiden trott att det varit ett orange kuvert (typ PPM) och det spanar jag alltid efter varje gång jag hämtar posten. Så redan när jag tog upp all post hade jag scannat av och insett att det inte var något orange kuvert idag heller. Så fel man kan ha!

Och jag som har planerat att laga dundergod mat ikväll - har till och med köpt jordgubbar! Så här skall firas med jordgubbar och glass ikväll!

Längtar till sambon kommer hem så jag får berätta!

------
VECKA 21
Alhohol: -
Antal brev från SU: 1
Cykeldag: 16 dpo (dagar efter ägglossning)
Frukt: -
Godis: -
Promenader: 0
Viktminskning: -1 kg

8 kommentarer:

Anonym sa...

STORT GRATTIS!!!!!

Astillbe sa...

:-D

Kan inte sluta flina! Trots all jävla mensvärk!

Anonym sa...

Grattis!!

Hoppas dock att du inte skall behöva gå dit utan att det löser sig på egen hand. :-) Men man (jag) vet ju av erfarenhet att kroppen kan spela en många fula spratt.

Vi var på vårt "återbesök" på SU i förra veckan och till våra stora lycka gick de med på att göra ett försök innan sommaren. Funkar eftersom jag fick mens nu i helgen och gör den korta metoden. Vi är så glada! :-)

Anonym sa...

GRATTIS!! Tänk vad glad man kan bli över ett brev! :)

Jag kan ta över din mensverk när jag ändå har min jävla mens hela tiden. är inne på 5:e veckan i ett kör nu. Så antagligen blir dte skrapning *suck*

Kattmamman (a.k.a. Bridz) sa...

Supergrattis!

Äntligen något positivt i ert liv, det var ni så värda!!!!!

KRAMAR

Anonym sa...

Grattis!!! Så roligt för er! Håller med kattmamman, det var ni verkligen värda :-)

Linda sa...

JAAAA!!
Äntligen! Jasg är så glad för din skull!!

KRAM!

Anonym sa...

Härligt Busan, är glad för er skull :))

Kram
Anna