lördag, maj 13, 2006

Akupunktur

Läste en artikel i aftonbladet om akupunktur och barnlöshet. Har funderat fram och tillbaka på om jag skall börja igen. Men saken är den att jag klarar inte det. Jag satsade ALLT till vår förra IVF, för då kändes det som vi hade en chans. Jag känner ett starkt motstånd inom mig att ta upp detta igen på en "vanlig cykel".

När jag var ute och gick i onsdags funderade jag en hel del på detta. Och då kände jag mig väl upprymd och jag vet inte vad. Jag bestämde mig för att börja med akupunktur när mensen kommit nästa vecka. Mamma och pappa har ju till och med erbjudit sig att stå för kostnaden.

Men jag orkar inte. Jag fixar inte det mentalt.
------
VECKA 19
Alhohol: 1 folköl, 2 glas vin
Cykeldag: 6 dpo (dagar efter ägglossning)
Frukt: 5 bananer
Godis: -
Promenader: 2
Viktminskning: -
------

Inga kommentarer: