fredag, maj 12, 2006

Nu är det 2ww igen

Nu är det dags för 2 veckors väntan igen (2 weeks wait). I tisdags morses tempade jag 36,9 vilket då skall jämföras med 36,4 jag hade tidigare. Jag brukar faktiskt inte ha en sådan stor förändring direkt, utan brukar hamna lite försiktigt på 36,6-36,7 de första dagarna. Sedan efter en vecka går det upp till 36,9-37,0. Så jag undrar om det egentligen säger mig något (t ex att jag fått en kraftigare ägglossning), eller om det är oväsentligt.

Jag velade länge fram och tillbaka hur jag skulle göra med proggisarna. Men det slutade iaf med att jag gick upp och tog en och gick och la mig ner i 20 min igen - vilket jag nu fått höra att man skall göra. Ingen som berättat de andra fem gångerna jag tagit det, inte heller följer det med en bipacksedel i asken. Så jag har ordinerat mig själv 2 st per dag, skall tas vid 07 och 19 med 20 minuters horisontellt läge. Gillar inte att mixtra så här själv, men något måste jag ju göra - jag börjar ju bara blöda efter en vecka annars. Och det är jag så djävulskt trött på.

----------------
VECKA 19
Alhohol: 1 folköl till grillen i tisdags

Cykeldag: 5 dpo (dagar efter ägglossning)
Frukt: 2 bananer

Godis: -
Promenader: 2
Viktminskning: -

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tror att det kan vara bra.

Nu har jag inga medicinska kunskaper men det här att du blöder så fort efteråt måste ju tyda på att något är fel och lite extra gulkroppshormon kan ju knappast skada.

Håller tummarna för att det ska ge resultat!
Kram!