fredag, februari 10, 2006

Dag 33 - Ruvardag 5

Vår testdag är bestämd till den 19 februari. Den avslöjar jag för er. Mina anhöriga har fått ett vagt "20 dagar" eller så, vill inte känna mer stress och press. Insåg igår att det är ju inte alls långt tills vår testdag. Tur att det är en helg, så man hinner landa något oavsett utgång.

Idag har det varit lugnare i magregionerna. Inte lika spänt och dragande som igår. Lite svagt känns ju naturligtvis, men inte alls som igår. Vad nu det betyder. Förmodligen ingenting. Än. Men ändå har jag känt mig så pessimistisk idag. Varför skulle det lyckas nu? Vem tror jag att jag är som tror att jag kommer bli gravid?

9 dagar kvar.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh.. äntligen skriver du..*S* jag har funderat så...är en lite vad skall man säga..smygare när det gäller din blogg..men jag har väntat sååå...*S*
Håller alla tummar för Er!!!!!

Många kramar Fia
Fialarsson.blogg.se

Kattmamman (a.k.a. Bridz) sa...

Men då är ju inte jag hemma. Vi är bortresta hela helgen. Du måste ju tjuvtesta innan jag åker *s*

Eller så låter du bli och så får jag kasta mig över datorn när jag kommer hem på måndag!

Jag håller i alla fall tummarna!

Anonym sa...

Jag drömde faktiskt inatt att jag var in på din blogg och det stod att du hade blivit gravid - jag tror att det är ett bra tecken!

Anonym sa...

Mina tummar är stenhårt hållna. Extra hårt den 19:e, så klart.

Varför skulle inte du lyckas? Någon måste ju... ;o)

Anonym sa...

Jag har testdag den 26.

Jag heter Devali, en annan ivf:are, och tycker att din blogg är en lisa för själen! Hoppas att det går bra för er nu!

Kram!

Astillbe sa...

Oj så många kommentarer!

fia - ah en smygis! Enligt statistiken är du inte den enda! Välkommen och tack för tummarna, jag behöver alla jag kan få!

Kattmamman - haha! Kommer inte våga tjuvtesta - frågan är om jag testar på söndagen överhuvudtaget! Kommer vara så nervös! Tack för tummarna!

anna - jag hoppas så att du drömde en sann dröm - och att det är nu den skall inträffa och inte typ nästa år! ;-)

Tinselflickan - så kan man ju också resonera... men jag resonerar som varför jag när andra inte heller lyckas... Behöver nog en lobotomi... ;-) Tack för tummarna.

Devali - Det är ju jag! Busan! Hehe! Kände jag behövde ett mer "vuxet" nick så jag bytte! På AFF känner ju alla mig som Busan, så där har jag inte velat byta. Välkommen hit förresten - du ruvar ju nu också!

marmelad - allt för snart känns det som... och jag kan inte göra NGÅOT ALLS för att påverka. Bara sitta här på min rumpa... ;-)

Tack alla för era snälla kommentarer och tummar. Om inte annat så hjälper ni mig att hålla humöret och ångan uppe, kanske inger lite ork och hopp också. Hoppas ni alla får en trevlig kväll!
Kram!