måndag, februari 06, 2006

Dag 29 - ET

Om 3 timmar och 20 minuter så har jag förhoppningsvis ett litet embryo i mig. Jag är förväntansfull och pirrig, men jag vet även att risken finns att inte få något.

Här vräker snön ner, så vi måste köra i god tid. Har fortfarande en del värk kvar, men det börjar mattas av. Likaså svullnaden över magen. Tar ju de där underbara proggisarna nu också, kletigt värre [no more details].

Vågar inte riktigt ropa hej ännu... men får jag ett embryo tillbaka idag skall jag skrika av glädje! Och ännu mer om jag fick ett till frysen också!

I'll be back!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Håller tummarna och tänker på dig!

Farsan_Baloo sa...

Hamnade här av en slump... men vill självklart önska lycka till!

Kattmamman (a.k.a. Bridz) sa...

Och även jag håller tummarna stenhårt!!!!

/Bridz

Astillbe sa...

Tack!!! Om det skall ske så borde det vara nu!

*Pirrigt och nervöst*

Linda sa...

Hej gumman jag har tänkt på dig hela dagen, hoppas att allt har gått bra.

Kram!