torsdag, februari 09, 2006

Dag 32 - Ruvardag 4

Jag har ju pratat tidigare om drömmar. Att man efter ljusterapin drömmer mycket. Nu har jag alltid drömt mycket, men jag satte som mål att jag skulle försöka komma ihåg drömmarna varje natt. Och jag vet att jag drömmer mycket nu på nätterna - men jag har så fasligt svårt att komma ihåg dem!

Vad jag minns är en dröm där min chef var så himla arg på mig och ansåg att jag är fullständigt värdelös. De senaste två nätterna har jag sovit otroligt djupt och gott, känns skönt att bivkerningarna från sprutor och spray nu är borta ur kroppen.

Har känt mig ganska lugn och avslappnad. Men imorses när jag vaknade kände jag mig lite panikslagen - tänk om inte den vill fästa? På Carlanderska sa de att efter 2-3 dagar fäster den. Alltså igår eller idag.

Men tänk om inte? Måste försöka tänka om.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja försök att tänka positivt så länge det går. När får du veta om det har fäst? Görs det någon undersökning eller ser du det själv?

Astillbe sa...

Hej my! Det vet man bara efter ett graviditetstest, embryot är för litet för att upptäckas på VUL. Så det är bara till att bita ihop och hoppas på det bästa...

Malin sa...

Håller tummarna!! Kämpa på bara så löser det sig säkert..

Astillbe sa...

Tack malin - skall försöka hålla ångan uppe! ;-)