fredag, november 14, 2008

Mer levande än död

Sista dagarna har jag känt en stor förändring. Jag är mindre trött (även om jag ff är trött) och illamåendet har minskat. Jag känner mig levande!

Däremot kan jag får kortare perioder där jag bara mår superskit, men de går fort över, oftast med lite mat. Dessutom har jag börjat kunna äta "normal" mat igen. Idag åt jag till och med lunch SAMTIDIGT som mina kollegor. Innan har jag smitit ut efter dem, eftersom jag bara petat i maten och undrat om jag ska spy.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt gumman, nu ska du se att det bara blir bättre.
Kram Tilda

Anonym sa...

Vad skönt att det börjar lätta!

Själv stod jag på arbetets parkering i går och funderade vilken buske som skulle vara minst dålig att spy i... Jag är drygt en vecka efter dig, så jag håller tummarna för att mitt också snart lättar!
/M

Tussegumman sa...

Usch jag känner igen mig precis. Min andra graviditet var som din är. Plötsligt så mådde jag bara jätte dåligt och de var bara att kasta sig in på någon toa. Det konstiga var att det försvann efter några timmar så höll det på ett tag sedan vände det. Du skall se att det vänder för dig också./Tussegumman