tisdag, november 25, 2008

Jag lever igen!

Även om jag stundtals är mycket trött och kan känna mig illamående så mår jag faktiskt bättre. Men jag är otålig och har svårt att nöja mig med de små förbättringarna, jag vill må precis som innan.

Men jag måste påminna mig om att jag mår bra. Idag är det andra dagen utan mina sea-band. Men jag dricker fortfarande inget te på morgonen. Jag kan duscha utan att må illa. Jag behöver inte lägga mig i soffan och knapra kex direkt på morgonen. Jag blir inte illamående direkt när jag vaknar (av hunger). Jag kissar inte mycket på dagen, desto mer på natten.

Jag småäter vid regelbundna tider. Men jag klarar mig faktiskt längre utan mat nu, än tidigare. Men ibland går det åt skogen och då blir jag som en furie. Gnällig, tjurig, arg för minsta lilla. Då gäller det bara för sambon att bita ihop, ge mig mat, och vänta fem minuter.... ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag var tvungen att äta skorpa och dricka vatten i sängen och jag fick inte röra huvud eller kropp en enda millimeter för att få tag på det när jag vaknade, då slängde sig jätteillamåendet över mig. Det blev vått och smuligt, men jag blev i alla fall inte svimfärdig av illamående. Huva, jag avundas dig inte. Men bebisen som blir resultatet är ju underbar... Kram, Annah