onsdag, januari 17, 2007

Simningen igår

Det gick väl sådär och simma igår. I början kändes ingenting men efter några vändor fick jag ont i magen och min höggravida syster fick även hon problem, så det blev inte mycket vi simmade. Däremot satte vi oss i bubbelpoolen och pratade en hel del.

Kollade upp lite det här med bubbelpool (tack för era kommentarer och synpunkter!). Det är pga av infektionsrisk man skall undvika det, då man kan få urinvägsinfektion t ex. Men jag kände mig ändå lite obekväm så jag satt så att ingen stråle träffade mig, speciellt rygg och mage.

Jag kom även på varför jag hatar badhus. Det är kallt, duscharna är kalla (går ej att ändra temperatur) och jag frös hela tiden, förutom när jag simmade eller bubblade. Men jag måste tänka på bebisen och att den ska komma ut en dag, därför ska jag komma iväg och simma en gång varje vecka. Nästa gång blir på onsdag nästa vecka.


Idag har det värkt lite mindre än igår, men lika intensivt när det väl sätter igång.

Inga kommentarer: