torsdag, januari 25, 2007

Jag är väl inte sjåpig då

Jag berättade precis hur det var, att jag inte blött mycket men att jag har molande mensvärk (ej ont dock) och att jag var hemskt orolig.

Inga problem. Fick tid direkt kl 13. Jag som trodde man mäste vara hur dålig som helst förlyckas få en tid, men de ville ha in mig. Nu måste jag fixa en bil eftersom sambon har bilen idag.

Sambon kan inte följa med ska fråga min syster om hon kan och vill.

Återkommer senare i em med rapport.

Snälla, låt Esmeralda må bra...

9 kommentarer:

Anonym sa...

Nä, du är inte sjåpig!
/JsN

Solkatten sa...

Klart som f-n att du blir orolig, vem skulle inte bli det? Du ska se att allt är bra med Esmeralda!

Anonym sa...

Man ska alltid ta blödningar på allvar så du är inte ett dugg sjåpig. Du har alla mina tummar (och tår)!

kram, kram Anki

Anonym sa...

Åh, jag håller alla tummar för er, det vet du. Det måste bara vara bra med Esmeralda. Klart att du är orolig, inte alls sjåpig. Tänker på dig gumman.

Anonym sa...

Gumman, du vet att jag tänker på dig massor just nu. Jag hoppas att allt ser bra ut och att vi kommer att få en mysig fika ikväll.
Bamsevarm kram Tilda

Anonym sa...

Hur har det gått? Jag hoppas hoppas att du inte skrivit för att allt var bra och du inte hunnit bara.. Fortsätter hålla tummarna för er!

Anonym sa...

Nej, du är ABSOLUT inte sjåpig!!! Nu är det kväll... jag hoppas som ylwa skrev att det betyder att allt är bra och att du inte hunnit. Eller att du pustar ut efter tuff nervositet. Håller alla fingrar och tår och jag lånar från alla i närheten också! Detta måste gå väl!!! Stor och varm kram!

Anonym sa...

Lite nervös blir man när du inte skriver... men men...

Anonym sa...

Please please...lilla Esmeralda, stanna kvar.