fredag, maj 13, 2005

Dag 5 - Nere på jorden igen

Jag tyckte ju att det gick jättelätt första gången, att det inte gjorde ont och så, att sticka in nålen. Men igår tog jag lite längre ner, snett nedaför naveln och rätt in (90 grader). Nu gjorde det lite ondare men det hela kändes ganska olustigt. Så jag ser inte fram emot kl 19 ikväll. Men fixar det gör jag ju.

Är bara lite orolig för att det är en luftbubbla i sprutan. Får ringa till gyn idag och fråga.

En annan sak som jag reagerat på är att mensen dog ut direkt. Jag blödde ganska kraftigt i onsdags, men sedan jag tog sprutan i onsdags kväll har det bara kommit några droppar. Visserligen skall jag inte klaga, har ju blödit sedan den 1 maj, så jag är ju rätt trött på det här nu.

Har även redan kännt mig lite småsvullen över äggstockarna. Börjar bli lite orolig för överstimulans.

Inga kommentarer: