onsdag, maj 25, 2005

Dag 17 - Okoncentrerad

och känner mig lite panikslagen. Hur kan man sluta tänka på detta? Har nog gjort upp 5 olika möjligheter för hur det kan se ut nästa cykel, bara 2 kan fungera, som tur är det de som är mest troliga. Är bortrest i 2 omgångar, som tur är så är sambon med på den längre resan, om äl inträffar då.

Meningen var ju att vi håller upp under sommaren, dels pga av mitt flackande i juni, och i juli är gyn stängd. Men jag känner mig så lurad på den här cykeln, att jag vill försöka igen. Fast då blir det nog ingen insemination, det kan bli svårt att få ihop. Beroende på vilken dag mensen kommer, så finns det bara 1 dag som går att göra IUI på, och då har vi bara hunnit med 1 kontroll innan. Och sedan är helgen i vägen.

Men hur skall man få till sprutandet när man är iväg på konferens med jobbet... hmmmmm.... VILL HA MENS NU! Vill börja om med det samma...

Inga kommentarer: