onsdag, september 06, 2006

Phuuu

3 poäng till Sverige, det känns skönt. Säga vad man vill om matchen men så pissigt dåliga tycker jag inte att de var, inte som kommentatorerna sågade dem. Allbäck var strålande men Fru Fortuna stod absolut inte på hans sida. Och regnet vräkte ner så det blev såpahalt och tungsprunget.

Jag har absolut inte saknat Zlatan och Chippen utan välkomnat Allbäck! Under VM tyckte jag det var dåligt att Allbäck inte fick fortsätta spela, då han presterade mer än Mr Ibra. Enligt Lagerbäck skulle "dagsformen avgöra", men det gäller visst inte när man har storstjärnor med, hur lite de än lyckas på planen.

Men vad man än tycker om matcher eller dess spelare så är det fruktansvärt dålig stil att bua.

För övrigt är jag hederligt trött på att tjat, stök och prat om Folkpartiet. Lägg ner och koncentrera er på viktigare saker - det är snart VAL! Visst, dåligt att logga in med lösenord som man fått från SSU, men hallå, är det inte lika dåligt att S låter detta ske och inte byter ut lösenord och har en så dålig säkerhet? Ingen annan som tycker att det luktar komplott här?

1 kommentar:

Astillbe sa...

;-) Visst är han bra!! Min favvo, varit sedan VM 2002. Eller nå't!