tisdag, september 19, 2006

Ägglossat

Förmodligen har jag nu ägglossat. Tempen hade stigit lite på morgonen så jag tolkar det så, vi får se om stigningen håller i sig eller ej.

Men jösses vilken värk jag hade, jag förmodar att det kommer från äggstockarna. Huggen som uppstod under akupunkturen höll i sig hela kvällen och jag kände av det fram tills jag skulle sova.

Och vestibuliten, jag kände av den också. Men det gjorde inte alls lika ont som förra gången. Vi tog det extra försiktigt och tog lång tid på oss. Och det gick bra. Eller rättare sagt, det var jäkligt bra! *ler* Måstesex är inte alltid tråksex, långt ifrån! Däremot för måstesexet med sig att vi tyvärr sällan har sex längre utanför ägglossningsperioden. Och samtidigt med mina blödningar i ostimulerade cyklar, så finns det ju iofs inte så många andra dagar för detta...

Minnesanteckning:
2006.09.16: 36,6
2006.09.17: 36.5
2006.09.18: 36.5
2006.09.19: 36.7

Inga kommentarer: