måndag, augusti 01, 2005

Dag 24 - Över 2 års försök

Vi har nu passerat 2 år, känns skittrist. För 2 år sedan i början på juli gick vi på stranden hand i hand och planerade vår Greklandsresa. Vi hade ett halvår tidigare bestämt att till sommaren skulle vi börja, men vi hade inte kommit till skott än... Jag räknade ut att jag skulle få ägglossning under resan och berättade det för sambon. Det kändes så pirrigt och förväntansfullt.

Nu sitter man här, 2 år senare, stampar på samma ställe...

Räknade precis ut att detta är vårt 25:e försök. Finns det inte något som heter "Tjugofemte gången gillt"?! *ler* Tur att man har ork och hopp kvar.

Inatt drömde jag om bebisar. Det var väldigt rörigt, det var magar, födsel, bebisen kom ut, bebisen stoppades in igen, och ibland var det min, sedan var det min systers och sedan var det Claires bebis (ni vet i serien Lost). Jösses - helsjuk dröm! Har haft lite molvärk under morgonen. Har fortfarande kvar suget i magen.

Inga kommentarer: