torsdag, augusti 04, 2005

Dag 26 - Väntan väntan ...

Kan inte fokusera mig på annat än att jag har IM snart. Försöker tänka på annat, men här på jobbet fungerar det inte. Hemma är det lättare, när man målar eller rensar rabatter så är hjärnan i princip helt rensad från bebistankar, men här på jobbet skenar tankarna gärna iväg.

Har fortfarande ett sådant fruktansvärt sug i magen. Jag åt frukost för 50 min sedan och jag sitter här och har hungerkänslor/illamående. Vågar man hoppas? Idag började även mina bröstvårtor att ömma, men det brukar de göra när jag äter pergo. Fast oftast spänner det i hela brösten, men jag har haft cykler med bara bröstvårteont också. Så det är inget tecken.

Men suget?! Kan det vara ett tecken? Jag är heller inte på dåligt humör, känner mig inte deprimerad som jag brukade göra annars. Däremot har jag varit fruktansvärt trött denna veckan, men det kan lika gärna bero på att jag har börjat jobba - och att vi jobbar hemma sent och kört väldigt hårt där nu i över en vecka.

4 dagar kvar...

Inga kommentarer: