onsdag, december 10, 2008

Inget berättande

Igår mådde jag ta mig tusan skitbra hela dagen! Jag jobbade till halv sex (!) och åkte sedan och handlade, och ställde mig och bakade vid 19! Hade massa massa ork! Däremot har jag haft ett lätt illamående idag och på eftermiddagen kom tröttheten. Jag blev besviken, jag trodde att det hade vänt.

Men det blev inget berättande idag för min familj. Mamma har åkt på magsjuka efter att ha träffat Litens kusiner.

Jag som till och med bakade bullar igår som jag skulle ta med, nästan rykande färska. Vi får se nu när det blir.

När vi berättade om graviditeten med Liten för min familj, hade jag köpt med mig bullar. Vi åkte hem till dem utan någon förvarning. Pappa har skämtat om det att vi brukar aldrig komma på besök utan förvarning, absolut inte en vardag kväll och absolut inte med bullar. Så de förstod ju att det var något vi ville säga...

Därför tänkte vi nu dyka upp, oanmälda med bullar igen. Min syster, som ville vara en flugskit på väggen, har jag bett dyka upp med sina killar.

Vi får se om de fattar...

Inga kommentarer: