söndag, april 15, 2007

Vi är med vagn!

Igår skulle vi åkt till Babymässan i Göteborg, men vi blev försenade - dels pga av att jag sovit så dåligt, men också då vi först var och diskuterade offert på våra köksbänkar.

Vi bestämde oss i sista stund för att inte åka dit utan istället åkte vi till en barnaffär. Och vi drog på oss spenderbyxorna!!! :-D

Vi har köpt vagn, säng, skötbord, bilstol och en massa annat! Jag är så glad, nöjd och betydligt mindre stressad! Vagnen är superfin och jag föll för den direkt när jag såg den i en annan butik - men när jag visade den för sambon då var han disträ och jag trodde inte han gillade den*. Efter det riktade jag in mig på en annan vagn istället, men nu blev det alltså denna som jag såg först!

Varje gång jag ser vagnen fylls jag av sådan glädje och värme. Fan - det är VÅR vagn! Där VÅR bebis ska ligga. Herregud, vi ska faktiskt ha barn! Varje gång jag går förbi vagnen ler jag med hela ansiktet. Och hjärtat!

Ska uppdatera min inköpslista snart! Och visa lite bilder!

* Han såg en vagn när vi var utomlands som han helt promt skulle ha - som jag helt promt vägrade ha. Det tog en stund innan han släppte den vagnen och var helt oemottaglig för andra förslag på vagnar...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul att köpa vagn! Vad blev det för någon? Färg? Kram

Anonym sa...

Stort GRATTIS till alla bra inköp!! Förstår att du känner dig mindre stressad!

Astillbe sa...

Det blev en Crescent Kombi! Super nice!!!