måndag, april 02, 2007

Some milk, anyone?

I lördags när jag vaknade hittade jag en blöt fläck på insidan av täcket, stor som en femma.

"Vad är detta?", frågade jag sambon och började klämma på brösten. Har de läckt nu för första gången? Klämde och klämde men inget hände. "Aha", flinade sambon, "du har bara dregglat"! Jag ryckte på axlarna och tänkte att jag kan väl inte rå för vad jag gör i sömnen heller.

Men senare under förmiddagen skulle jag byta lakan och hittade då 5-6 likadana fläckar på underlakanet i samma höjd som den på täcket – i brösthöjd. Och mina vänner, om jag skulle dregla så hade det hamnat på kudden, den saken är ju klar!

Så det är bara till att konstatera att man nu blir allt mer och mer en mjölkkossa!

1 kommentar:

Camillas lockar sa...

Hehe, ja, då vet du att det funkar i alla fall :-)