fredag, december 22, 2006

Asså...

jag vet - jag är skruttig nu när det gäller att uppdatera bloggen! Och jag vill ju gärna - men jag HINNER bara inte!

Jag vill ju skriva om plommonet Esmeralda som blivit en kiwi (!), inskrivningen, hur jag mår etc. Känslor inför julen.

Men det kommer! Jag har bara inte hunnit skriva ner allt, meddelar när den är uppdaterad (bakåt).

Lite pirrigt, idag ska vi berätta för min mormor och morfar, samt farmor! Och 1-2 dagar till den blivande faderns släkt vet om det - och hans mamma kommer att SKRIKA högt, om ni undrar vad det är som låter! ;-) Vi har förberett en liten överraskning, mer om det sedan!

OM jag inte hinner in hit mer, så vill jag önska er alla, kända och okända läsare

En Riktigt God Jul!

12 kommentarer:

Superquinnan sa...

*kiwin* vad blir det sen för frukt :) ha nu en riktigt bra jul och lycka till med att berätta.. ;) jag ska njuta i solen med min älskling och har man tur kanske det blir ett litet frö där nere????

Anonym sa...

God Jul till dig med vännen! :-)
Det låter som att ni får en riktigt underbar julhelg, när ni får berätta den härliga nyheten för så många. :-)

Kram!

Anonym sa...

Är det apelsinen som är nästa steg? ;) Vill önska dig/er en RIKTIGT GOD JUL!!!

Mina sa...

Önskar dig också en riktig God Jul. Äntligen är det din tur att få vara gravid och lycklig :-)under julen.

Du förtjänar det verkligen!

KRAM!

Anonym sa...

Detsamma till dig och "kiwin" :)
Underbart att fira jul med den i magen eller hur? Lite extra... Känn dig speciell!!
Massa julkramar, ha det bra!

Anonym sa...

God jul

Kapybaran sa...

haha.... du är ju snart upp i en hel fruktsallad :-)
Stora julkramar till dig o Esmeralda.

Anna sa...

Önskar er en riktigt God Jul och Gott Nytt år!

Anonym sa...

Det är väl äpple som är nästa frukt? :-) GOD JUL och ha det så jätteroligt med berättandet!

Superquinnan sa...

hoppas julen var bra och lugn och att hela familjen kramade om din mage (hur gör man det??)gott slut! och god ny början...

Anna sa...

Såg att jag redan önskat Gott Nytt År men det gör jag så gärna igen! :o).

Anonym sa...

Såg att det var persika som var nästa frukt :-) - vecka 13, det är väl där du är nu? Är jättenyfiken på att höra hur det gick när alla fick höra er lyckliga nyhet. Tyckte jag hörde något tjoande, var det svärmor?

GOTT NYTT ÅR!!