torsdag, juli 12, 2007

Shit pommes frites!

Vaknade strax efter 01 som vanligt och skulle upp på toaletten. Då började fostervattnet precis sippra ut en hel del. Det är ljust rosa vilket oroar mig en hel del, försöker nu få tag i förlossningen för att höra vad vi ska göra. Fostervattnet fortsätter att sippra ut hela tiden, men nu senast verkar det vara ofärgat.

Värkarna märkte jag av för en halvtimme sedan, fattade först inte att det var en värk. Den gör inte ont men ändå spänner jag mig och slutar andas, hur fasiken ska det här gå. Värkarna kommer ung var femte minut men som sagt, det gör inte speciellt ont (än) så det är långt kvar.

Sambon sussar så sött, har inte märkt att jag rusat upp och ner ur sängen fyra gånger nu... eller att lampan är tänd i sovrummet.

Nu ska jag ringa igen!

Inga kommentarer: