söndag, juni 28, 2009

Rosa skimmer

Nu är Mini äntligen här!

Och gissa om vi var förvånade - Mini visade sig vara en liten tjej! Liten är nu den stolta storebrodern till en lillasyster som han är mycket förtjust i, klappar och pussar hela tiden.

Den underbart söta Mini föddes natten till lördag - och när värkarna väl satte igång så gick det jättefort. Direkt när vi kom till förlossningen började krystningarna och vips var hon ute. Mini var 50 cm lång och vägde 3180 gram. Hon föddes med samma mörka hår som sin bror.

Idag har vi fått komma hem från BB och vi njuter i fulla drag av vår lilla familj.

Återkommer med mera snart...

13 kommentarer:

Paula sa...

grattis! åh vad roligt!

Helena sa...

Grattis!!!

En Mölnbobos Liv - Mammablogg sa...

Grattis till Mini :-)

Linda sa...

Grattis!!!

Anonym sa...

GRATTIS!! Annah

Tussegumman sa...

Grattis till de lilla och jag önskar er familj allt gott. Tack för att ni har delat er resa med oss/KRAMAR från Tussegumman

Anonym sa...

hej vart bloggar du nu på?

Fashionable Mama sa...

Grattis så jättemycket. Hoppas allt går bra!

Tove
www.fashionablemama.blogspot.com

Fashionable Mama sa...

Grattis så jättemycket. Hoppas allt går bra!

Tove
www.fashionablemama.blogspot.com

En Mölnbobos Liv sa...

Jag saknar dina inlägg, har du bytt blogg??

Om du mot förmodan bytt blogg så vore det jättekul att få läsa

Hälsningar
Anna och Melvin
http://www.annakarlsson.se/blogg/
info@annakarlsson.se

MAria sa...

Hej och grattis!!!

tänkte bara tipsa om min shopping blogg!
Ha en härlig helg!

Kika gärna in till mig http://www.nsd.se/blogg/bloggare.aspx?blogg=4798252

He det super

kram maria

maria sa...

Hej

Grattis till babyn!!!

tänkte bara tipsa om min shopping blogg!
Ha en härlig helg!

Kika gärna in till mig http://www.nsd.se/blogg/bloggare.aspx?blogg=4798252

He det super

kram maria

crrly sa...

Stort grattis långt i efterskott! Hoppas att ni mår kanon och får en mysig jul!