fredag, juli 08, 2005

Dag 26 - Klarat mig?!

Det verkar som jag klarat mig. Mensen har inte kommit igång än, visserligen småblöder jag fortfarande men det har minskat något . Ingen mer mensvärk än jag hade tidigare i veckan. Det är till och med så att hoppet har smugit sig tillbaka faktiskt... Sambon sa innan att allt som är som det inte brukar vara är positivt, därför skall vi inte hänga läpp fast jag blödit sedan dagen efter ägglossning. Jag äter fortfarande mina halva barnalbyl.

I vilket fall som helst, om mensen nu skall komma så är hotet borta om att inte hinna med sprutor och insemination i augusti, det känns skönt. Var på apoteket idag och köpte nya pergotime, känns inte alls kul att ta dem igen. Visserligen hade jag inte lika mycket biverkningar med dubbel dos som när jag åt enkel dos, men ändå, jag vet att mycket påverkas, bland annat sömn och humör, för att inte tala om äggstockar som känns som de är stora som tennisbollar.

Inga kommentarer: